Fucking perfect!

Sååå glad jag är! Jag och min elefantkompis Sara har tagit ännu en låååång prommenix som har varit fullt med tokiga skratt! Varför har vi inte gjort detta oftare innan!! Jag kommer förlänga mitt liv massor om vi är ute och prommenixar ett par ggr i veckan. SÅ mycket minnen, så mycket skit och galna saker vi har upplevt tillsammans!!!

Fick precis ett mms av henne och hon har varit ute och hoppat för mej. Nu kommer jag inte ihåg vad det hette men man skulle vara ute och hoppa över eldar ikväll för att året skulle bli bra. Ngn persisk tradition/sed och jag bara tyckte det var helt underbart när hon berättade allt för mej. Jag ska också börja hoppa över eldar =)



Chip Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0