Underbar morgon



Exakt såhär vackert var det när jag åkte från Alvesta i morse. Det var nästan så man trodde det var sommar ute  =)
Har sovit som en liten GRIS i natt. Hotellet hade sååå sköna sängar och lakanen ska vi inte tala om. Helt sjukt! Och stort rum fick jag, med stoor säng så jag var ju tvungen att provhoppa sängen, sova uppochner och på alla håll o kanter jag kunde komma på =)

Nu när jag tryckt i men en macka e det dock sängen som gäller igen- ingen hotellsäng dock. Men min duger mer än väl. Min groda ligger ju där redan så det ska bli mysigt att krypa ner. När tittorna slås upp igen så ska jag ha ännu en underbar dag =)

Chip Chip


Kommentarer
Postat av: Gillar dig

Hej snygging, vad händer idag/helgen?? Puss

2011-03-11 @ 10:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0