Ullared

Fick en liten tanke när jag kollade på ullared nu... Det är ju rätt många tjejgäng som åker dit och handlar...Men finns det grabbgäng som åker dit för att shoppa billigt en hel dag eller flera dagar?? Jag har varit där X antal gånger men då ser man bara stora gäng av tjejer eller tjejer som dragit med sina killar/gubbar. Den enda gången man ser dem med glada miner då är när de e på nedre plan med elektronik o annat kraffs eller i fika hörnen ju... Hmm..Jag ska allt spana nästa gång jag åker dit!
Nu e de strax dags att leta upp pyamasen och nattmössan! Lååång dag i mrg! Ska försöka ta mej en liten joggingrunda när jag kommer hem efter jobb så måste vila ordentligt! Burberry bikinin väntar ju på mej!!!!!

Chip ohoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0