U can kiss my ass!

Vilken dag!
 Utbildning Utbildning Utbildning!
Men gud va bra den var! Jag har varit på denna utbildningen 3 ggr nu tror jag och det är först NU jag förstår hur allt är uppbyggt o hur jag skall göra. Har man bara en lärare som kan förklara allt ordentligt funkar hjärnsystemet sååå mycket bättre! Hoppas verkligen denna läraren får fortsätta med detta för hon gjorde det sååå bra. Passa er  för nu kommer J vara på g med bötesblocket!

Läget annars då?
UNDERBART! Mina lyckorus fortsätter komma titt som tätt haha... Wunderbart! Jag skulle kunna dansa lambada dagarna i ända. Mina armhävnings övningar går frammåt. De som känner mej ordentligt vet hur mycket jag AVSKYR armhävningar men de ska nog fixa sej. Tack vare N och J SKA det gå!

Kärlek vid första ögonkastet? Tror ni på det?
Jag tror stenhårt på det! ABSOLUT!
Första gången jag såg neverfull föll jag pladask, speedy lika dant och senast på bahamas så smälte jag när jag såg Mr. Gucci :)


Pusselipuss!

Chip Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0