Trött

Hej Hej!

Agda 85 år här, så känns det iaf! Helsingborg- Köpenhamn, Köpenhamn- Växjö, Växjö- Kastrup, Kastrup- Helsingborg.
 Lite lätt trött i huvudet nu vill jag lova. Har nästan haft en perfekt dag. Allt har flötit perfekt fram tills Eslöv... Där verkligen kaskad spydde en kille... Och jag är ju extremt fänslig för spyor så jag fick stå och trycka i en hörna för att själv inte spy. Lagom kul... Fy för. Men tack gode gud så var R med på tåget och kunde styra upp det hela lite iaf =) Så rolig har min dag varit... Och nu har ja noll koll på vad jag ska göra. Kanske sätta mej och läsa lite. Hann ju med lite snabb shopping på lunchen. 2 nya böcker blev det! Och ett nytt nagellack...
Åhhh, man måste ju äta också- jag pallar inte det också! Kan ngn komma hem med lagad mat till mej? Snälla!
Jag äter nästan allt! Går man ocj lägger sej så kanske man slipper äta...
Nähe, dags att göra ngt vettigt- typ lägga sej i soffan!

Chip


Kommentarer
Postat av: Liza

De finns mat över här men du får komma å hämta de här om du vill!! ;) miss you!!!

2011-03-22 @ 18:47:45
Postat av: Jenny

jag hade koommit direkt om de inte va 7000 mil!

2011-03-22 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0