Torka

Ja jisses vilken torka det varit här! Denna helgen har jag vigt åt mitt älskade arbete. Helsingörssträckan kan jag innan och utantill nu(kunder det redan innan helgen). En morgon bajjer vid 8:a på morgonen där är inget konstigt (själv kräks jag nästan av lukten av öl vid den tiden) folk som skitit på sej är återkommande objekt och andra konstiga ting. Tackar gode gud för mina kollegor!
Har dock hunnit vara lite privat, vad på bio med N igår och såg Hur många lingon finns det i världen.
Det är en film ALLA borde se. Halva filmen skrattade jag med dem och andra halvan grät jag med dem. En otroligt bra film som får en att tänka efter ordentligt!
Dagen idag har jag nästan enbart varit med familjen och i morgon blir en liknande dag. Ska hjälpa Mormor <3 halva dagen- vilket jag gör med ett leende!
Dags att undersöka lite recept tills i mrg tror jag, tänkte fixa ihop ngt gott till mej och mormor som vi kan äta efter vår runda.

öööffff :) hahaha...

Chip chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0