Popcorn

Äntligen hemma!
Blev en riktigt lång dag. Åkte kl 6.50 i morse och är hemma nu 18.40. Gud va glad jag är att jag inte har ett stillasittande jobb. Höllt på att somna efter halva dagen. Inte för att det var en ointressant utbildning utan för att man inte är van vid att sitta stilla så länge. Det var iaf en riktigt bra utbildning! Är jätteglad att de har ändrat upplägget för den. Och S gjorde ett jättebra jobb. Klar och tydlig hela tiden. Dock är det ju alltid folk som ska "förstöra" genom att spela dingel. Fan asså, vi e inte 14 år längre.Och ja, jag får va tråkig men jag kommer dit för att lära mej saker och sedan tycker jag det är respektlöst mot den som håller i utbildningen. Ett par skämt är roliga men sen räcker det. Gaaaahhh!!!

Himma nu iaf och ska fixa till lite mat, pallar eg inte men det är nödvändigt. Sedan för ja la ta och slänga mej i soffan och inte göra ett enda dugg mer idag =)
Undrar om det är ngt kul på tv idag- beh eg inte bry mej för jag lär somna i vilket fall som haha...

Så ja, alla andra får väl ha en bra kväll så går jag och tar på mej myskläder och poppar popcorn ;) Alla är välkomna att joina!

Chip Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0