Pingback

Vilken dag :)

Hade ett wake up call med J, som är min glädjespridare här i livet =) Du vet hur mycket du betyder för mej!!

Sedan så dansade jag hem till finaste N för en massa skit snack och en lång blåsig prommenix. Sedan fick N för sej att vi skulle baka en kaka- sagt och gjort- 50g (250 ;) ) och 1,5 dl vatten senare så var kakan i ugnen. Lätt och smidigt!

Him till ÄLSKADE mormor som ett spjut och avnjöt en god middag. Sen somnade jag på soffan hos henne. Mys! Sedan fick hon vara sällskap uppe på bilprovningen! Trodde aldrig vi skulle komma där ifrån. Måste varit en ny liten ettrig bilprovare där haha... 45 min! Tokigt! Som hon drog o slet i precis allt. Trodde nästan däcken skulle trilla av som hon drog. Sedan sprang där en kille och flirtade med mormor konstant! Den tanten har det bra hon =) Som vi skrattade konstant där uppe. Hon är nog lätt en av mina bästa vänner! Sedan morfar gick bort har vi kommit varandra så närma. Helt underbart- och då ska ni veta att vi var väldigt närma varandra innan. Morfar hade förresten varit och tänt (!) en lampa till henne i natt. Nu tänder han i stället för släcker. Snällt faktiskt. Jobbigt att byta lampor hela tiden!

Nuuska jag ta och hoppa lite i golvet och lyssna på oförskämt hög musik- måste hämnas lite för igår och alla andra dagar! Mohahahahaha!!!!


En ngt blek J i ett lite mer soligt Miami =)

Chip Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0