Nya tag

Då gör vi ett test med en blogg... Kan vara rätt bra att ha just nu.

Det händer verkligen mycket i mitt liv. Många ups and downs. Ingen morfar längre- ny mormor på köpet. Ingen N- Ny Jenny på köpet. Många tankar, många känslor som far runt och bara bubblar runt i hela kroppen. Tur att jag har de bästa och de är VERKLIGEN de bästa, vad skulle jag gjort annars? Inte grävt ner mej iaf för det är inte min grej.
 Har fått en ny livsgnista :) Positivt! Dock vill jag göra allt på en gång nu- negativt kanske. Det vet jag inte just nu utan det får komma senare... Eg har jag 1000-tals saker jag villa säga, skriva, få ur mej men det får också komma inom sin tid- skulle jag skriva allt nu kommer det bli såååå förvirrat!! Nej dags att fixa lite!

Chip Chip på er och Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Sara

Ingen morfar? Jag beklagar!



Låt orden komma när de vill. Kul att följa dig. Får ta en träff någon kväll.



Kram

2011-03-08 @ 20:23:41
Postat av: Jenny

Ingen morfar, ingen Niklas...

2011-03-09 @ 14:11:23
Postat av: Sara

Oj! Det har verkligen hänt grejer...

2011-03-09 @ 14:34:26
URL: http://sarastankar.gannassite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0