Min blekhet åt dej och din glödhet åt mej

Himma, efter en nästan två timmar lång prommenix med Sara. En av mina äldsta vänner. Det är riktigt länge sedan vi sågs nu. Trots att vi max bor 300m från varandra så träffas vi inte så ofta. Det får bli ändring på det nu. Även om vi inte träffats på huuuur länge som helst så är allting alltid som vanligt när vi ses. Det är riktigt vänskap det. Vi båda hade massor att berätta, så vi fick nästan både skrattat och gråtit tillsammans. Mest skratt!



Hade en liten trött dipp när vi var ute och gick men det löste vi lätt med ett par salta döskallar och en skumnalle var för morfar <3

Kvällen ska spenderas med lillebror (som för övrigt är större än mej) och ev en pizza och film. Finns ingen bättre än han. Jag har två pojkar/män som betyder allt för mej och det är Pappa och Lillebror.  Finns inga bättre!


Nä, dags att välja outfit tills i mrg...hmm ska man ha väst eller tröja, randig skjorta eller randig skjorta, byxor eller kjol =) Finns många val.
Dock va den bästa jobbe uniformen den jag hade på mej i fredags kväll!! Inte mycket slår den :)

Chip Chip


Kommentarer
Postat av: Sara

Var jättetrevligt med promenad, får vi faktiskt göra oftade vi bor endast ett stenkast ifrån varandra :) ha en underbar kväll med brosan! Kram

2011-03-13 @ 19:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0