Långkesingar

Har åkt med en helt underbar kollega fr TC, jag skrattar lika gott med honom och åt honom varje gång vi åker tillsammans. Han är inte här ifrån utan lite varmare breddgrader.. Alla som jobbar på mitt jobb och åker G vet vem det är så beh inte nämna några namn.
Han tycker alltid det är lika kallt-varje gång vi ses.
Idag är det ca 6-7 grader varmt ute- vilket jag tycker är ganska hyffsat faktiskt.
Men han tycker det är fruktansvärt kallt. Men det bästa var faktiskt att idag behöver han bara TVÅ par långkalsonger. Och ett par ordentliga vinterkängor. TVÅ par- japp ni hörde rätt. Hade jag haft det hade jag svettats ihjäl. Tokigt! När det är över 10 grader räcker det med ett par :)
Han tyckte de va lagom varmt med ca 45 grader....Då ligger jag under ett parasoll med en fläkt och bälar vatten haha..Så olika vi är! Finns inget rätt eller fel!



Chip Chip


Kommentarer
Postat av: Carolin

Ojoj! Två par var ju verkligen ordentligt tilltaget. Jag som har inga... Känns så dystert att dra på dom =( Lever i hopp om tidig vår, från slutet av oktober....

2011-03-14 @ 18:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0