Kläder

Så, då är det väl dags att så smått börja göra sej iordning för kvällen. Ska ner till Malmoe. Lilla Rabbbii har fyllt år =) Har faktiskt inte varit ute i malmö på riktigt så det ska bli kul.Känner knappt ngn som ska dit heller men det är ju alltid trevligt att träffa nytt folk. Och efter en flaska vin så lär ju käften sladdra på automatiskt ändå...
Har iaf nästan bestämt mej för vad jag ska ha på mej så de kluddet slipper jag sen när jag väl är färdig. Det brukar verkligen se hemskt ut här när man ska välja kläder =/ Hela gången mellan toan och mitt lilla rum är då fyllt med kläder på heeela golvet haha.
Man borde kanske äta lite innan också- tur jag kom på det haha!

 

Chip Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0