Kassettbandspelare

On the flor- Jennifer Lopez

Kan inte sluta lyssna på den. Den e grym- så enkelt är det! Jag har lust att festa NU! Väntar ett par dagar till så blir det roligare! Tänker tillbaka på helgen då jag hade HUR kul som helst *wihoo* Kommer lätt bli en repris snart! S, S och jag ska till M snart och festa är det bestämt! LÄNGTAR! Sedan får vi inte glömma SM finalen i innebandy- den närmar sej med STORMSTEG! Då snackar vi om fest hela helgen lång med bästa bruttorna!
Sedan har D lärt mej att man ska åka till Tylösand i sommar och festa- först ska man tydligen spela minigolf och sedan gå på Leffes! Vilket namn! Hahahaha..... Men jag är öppen för allt!

Nej, nu är det J time!

Chip Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0