Jenny och Jonna

De var ute på väla och röjde igår! Det var super mysigt. Massa välbehövligt prat blev det. Kom hem med allt utom det jag skulle ha. Letade efter en ny vit BH vilket är helt stört omöjligt att hitta och lite utgångskläder som inte heller ville infinna sej! Detta fick iaf följa med hem.


Plus en stekpanna, men alla vet väl hur en stekpanna set ut? ;)

Sen måste jag passa på att tipsa om Yankee Candle!
Jag bara älskar mitt. Har ett som luktar Fruktsallad- på riktigt. Tokbra ljus som luktar super gott och håller länge länge!


Kanske dags att gå och göra ngt vettigt :) Funderar på att göra gulasch igen- gjorde i förra veckan o den råkade bli så sjukligt god att jag e as sugen på den igen! Sedan måste jag ta mej till posten med, så det e väl bara att lyfta på rumpan och se till att det händer ngt =)

Chip Chip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0