Ingen sovmorgon!

God förmiddag!
Känner mej som en liten tant idag. Trots att jag är ledig idag så vaknade jag pigg och glad innan kl 07.00 i morse. Ingen ide att sova vidare om man är pigg ju så upp och hänga tvätt, laga middag, diska osv osv.. kl 8 tyckte jag att netto skulle ha öppet men tji fick jg så det var bara att traska hem igen efter bilnycklarna och köra till ica. De hade iaf öppet, men haft inbrott under natten så där var i stället en aning rörigt och varorna hade inte riktigt kommit på plats...Jaja, jag fick min grädde till maten iaf.

 Har tom hunnit en sväng på väla men fick inget napp där. Vill ha jumpsuiten som de har på reklamen men den vill tydl inte komma till butik! Blir tokig på sånt!
Fick även ett samtal från min gamla vapendragare Vanberg! Så glad jag blev. Han ska vara i pågatågens hemland i två hela dagar så får se om vi hinner träffas ngt, annars har vi en hel helg framför oss. Kommer bli många skratt och ett antal flaskor vin uppdruckna med det gamla gänget då. Längtar så!!!!



Vanenberghen och Skånskan
(sen får ni själva lista ut vem som är vem)

Chip chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0