Flyger

Jag har lyckats igen! Vet inte hur jag gör men jag är duktig på det just nu. Är i en annan värld känns det som...

Jag flyger runt på mina små Jenny moln. Det känns verkligen så. Ni vet typ som man är lite småfull- fast det är jag inte. Lyssnar på grymt bra musik- gammal sådan. Sinatra och dem gamla lirarna.
Det känns som om jag har en lång sidenmorgonrock på mej, små inneskor som damer i gamla filmer har- sånna med en liten klack och en liten toffs där framme.
Ett glas vin i handen och så står jag på min balkong och tittar på den fina utsikten och njuter av en solnedgång med min musik i bakgrunden, vinden flyger runt och leker med mitt hår.
Det är så härligt att vara i den där världen, Jenny´s värld- jag vill stanna där länge till!



Det är inte riktigt så min solnedgång ser ut i tankarna just nu men detta var också en riktigt fin solnedgång i grekland förra året.

Chip Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0