Efter sol kommer....

Snö!!!?!
Hallå, det ska vara sol och börja bli varmt nu. Inte snöa- vem kom på den grejjen?
Jag är inte byggd för sveriges väder, har sagt det innan och säger det igen. Jag borde bo i ngt land där det är varmt konstant. LA kanske =)
Följer Isabel Adrians blogg www.isabeladrian.chic.se
Så som har det skulle jag vilja ha det alltid. Varmt och gott och sedan vilket liv hon lever. Jag skulle kunna göra mycket för att få ha det som hon. Strutta runt hemma, bestämma själv när jag jobbar, jobba med det som intresserar mej, följa med mannen på lite resor, gulla med bebisen, när man inte orkar med bebisen så hyr man in en nanny osv... Och kläderna hon bär sen- shhhiiitt så mycket Jenny det är i henne. Jag bara vill vill vill klä mej så jämt. Få ta ut svängarna ibland. Men det är sällan man kan göra det här. I tråkiga sverige..Lr ja så tråkigt är det inte alltid men kläd mässigt iaf.
Nej nu får vi sluta drömma för idag. Jag har det rätt (väldigt) bra så ska inte klaga.



En liten sommarbild. Jag och min ÄLSKADE Nea på Kent konsert!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0