Dagens hjälte..

Är JAG! Jag är helt övertygad om att alla som skulle av i kevlanch tycker det. Då min tankspridde ( ;) ) lokförare råkade missa just den stationen, ordnade jag så att tåget på nästkommande stn väntade in oss och mina ressenärer verkligen rusade över dit och fick åka hem i stället för att vänta en timme.

Sedan hade jag en stackars förvirrad tant som inte mådde bra alls. Där fick vi ordna så att hon kom till sin dotter och sjukhus- hoppas jag. Gud vad jag ville följa med den lilla tanten och se till att hon kom tillrätta!

Har faktiskt kännt mej ganska så nyttig idag men jag är så slut! Att jobba 06.34- 17.05 med sin lunch 09.42 är faktiskt ingen höjdare. Hoppas det händer ngt i den turen.

Nej som sagt....Inte många knop idag. Ska fixa till lite mat och sedan ska jag inte lämna soffan förrän jag ska sova.



Las Uniformus =)

Chip Chip


Kommentarer
Postat av: Sara

Woho! Ytterligare en blogg att läsa ;)

2011-03-15 @ 09:19:58
URL: http://rekvik.blogg.se/
Postat av: jenny

välkommen

2011-03-15 @ 20:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0