Bubbly

Bubbly!
Ohh yes, fråga mej inte var allt kommer ifrån men jag mår bra och har kul heeeela tiden! Har dock varit helt däckad i två dagar efter 2 superlånga pass på jobb men har varit lika glad hela tiden ändå. Hade en superdag på jobb igår, åkte bara med hel härliga människor.  Igår hade jag besök av söta S! Vi åt goood mat och prata en massa skit =) Snart blir det en nog liten tripp till HD och Ullared. Sist tog vi en liten avstickare till Ullared kl 16 på eftermiddagen då vi egentligen skulle åka till familia... Tokkul som alltid. Snart är det sommar och då blir det fler tokiga upptåg med S- och alla andra så klart!
Ska ha rast här uppe i gbg i två timmar till.. Har inte riktigt koll på vad jag ska göra. Här är ju inte riktigt öppet i några affärer vid denna tiden på morgonen- jo Lindex på centralen- där har jag dock redan varit och lyckades inhandla 3 ögonskuggor på kort tid haha... Jenny super shopparen. Ohhh, just det- fick ju ett smeknamn av en resenär. The Winner- och det stämmer väl ganska så bra tycker jag!!
Frukost!

Chip Chip


Kommentarer
Postat av: Frida H

Ge mig Ullared!

2011-03-29 @ 11:28:34
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0