Allergi

Jag har inte beställt detta vädret. Jag är allergisk mot regn! Man blir blöt, skrynklig och håret ser ut som värsta busken när man varit ute!!

Okej om man fick vara inne hela dagen med en massa tända ljus och bra musik men det får jag inte för jag ska upp till min ÄLSKADE MORMOR och bjuda på mat.
Japp, jag ska köra hem till mormor och fixa käk till henne så hon slipper gå ut när det regnar och så besparar jag henne att springa i mina trappor. Åhh- jag skulle kunna bygga en hiss till henne så kunde hon kommit oftare och anställa en snygg privat chaffis till henne =)

När jag har kockat färdigt blir det hem i racer fart. ska fixa till mej själv lite. Ska på SEKOS årsmöte och sedan ska jag jobba natten i Malmö och sova på hotell i Växjö. Kan bli NAJS! Hotell e ju aldrig fel lixom..

Just det, har fixat hem tandblekning- vill ha resultat direkt men tydligne ska man ha tålamod. Vilket jag knappt har för sånna saker. Det ska hända pang bom! Har haft inne det i en timme i morse- höllt på att klökas konstant. Har man problem med att borsta tänderna ska ni veta att ha inne en skena i munnen i över en timme e HEMSKT!

Nä dags att ta en sväng om- hittade en sjukt bra skiva igår så dansa runt lite när man e själv e inte helt fel =)


Betydligt bättre tider. Paraflax hållare i Varberg.

Chip Chip


Kommentarer
Postat av: Gillar dig

Hej Jenny, tråkigt att ni har gjort slut :( men nu kanske man har chansen . Tycker du är så sjuk vacker <3 puss

2011-03-10 @ 12:19:34
Postat av: Anonym

allt bra?:D

2011-03-10 @ 12:40:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Annonym: Allt är bara bra =)



Gillar dej: Tack så mycket! Vet ju dock inte vem du är...

2011-03-10 @ 13:56:00
Postat av: Gillar dig

Jenny du är det finnaste jag har sett. Så sjukt sexig. Jag önska jag kunde säga vem jag var men det går inte. Kanske springer på barkers nån gång ;) love u baby

2011-03-10 @ 18:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0