Trötter

Idag är jag verkligen JÄTTE TRÖTT! Jag borde stannat i sängen minst några timmar till. Det är svårt att komma tillbaka från semestern och börja jobba panglånga pass direkt. Sen vet jag inte om sprutan jag tog igår spela in lite med. Tog igår Gardasil sprutan- alla kvinnor under 40år rekommenderas att ta den. Så det tycker jag alla ska göra. Visst, det är dyrt men se det som en investering i dej själv!

Igår va vi iväg hos Kobbe & Co. På kvällen. Meningen va nog att vi skulle fika med sedan blev det mat :) gott gott. Massa mys med söta lilla Simon som har en förmåga att alltid fisa extremt mycket när han är hos mej- men vad gör det egentligen? Det ska ju ut någon gång lixom... :) Vi ska dit ikväll igen och äta tacos. Det var länge sedan nu. Nä, dags att gå till mitt nästa tåg nu.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0