Trött!

Trött- igen! Är precis lika trött nu som när jag gick och la mej. Har sovit oroligt i natt. Vaknat en massa och sedan när jag väl sov så ringde jobb telefonen- för att berätta att jag fått sms. Va e de för ngt. Telefonen ringer o säger man fått sms!!! Den funktionen vill jag ha bort!!

Kan vara så att jag inte vant mej vid att Emil inte sover bredvid mej för tillfället, eller så är det för att mina söm rutiner är helt rubbade. Skit samma, ska göra mitt bästa för att sova ordentligt i natt iaf.
Idag har jag en massa som står på menyn. STÄDA står med röd text överst. Sedan har vi välja kläder tills i morgon, träffa mormor och handla mat. Har inget bröd, inga ägg, ingen mjölk osv... Blir as kass på det där med mat så fort jag är själv hemma. Men hur kul är det egentligen att laga mat till sej självl!? Nä, försöka sova en timme till och sedan ska jag vakna med värsta städ humöret!!!! :)

Tjingeling på er!


Kommentarer
Postat av: Liza

Ang smsen..när någon smsar till ditt 010 nr så funkar inte det utan det är då en röst som läser upp ditt sms. Ska man smsa kollegor så måste man välja o72 numret. Däremot om din familj ska ringa dig så ska dom ringa på 010 för det kostar som ett lokalsamtal men vill dom smsa så är det alltså 072 som gäller. Det är jättestruligt o jag fattar inte vaför vi har ett så dumt system.

2011-12-30 @ 17:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0