Trött Jenny!

Jag är riktigt trött idag. Inte för att jag var uppe till arla och firade jul, nepp utan för att mitt schema ligger väldigt dumt. Man jobbar 9,5-11h om dagen och sedan har man 11-12h tills nästa pass. Man (jag) börjar med att jobba sena kvällar och sedan blir det tidigare och tidigare. Det är väldigt påfrestande för kroppen. Har sagt det innan och säger det igen, jag tycker om mitt jobb, väldigt mycket men när det ligger såhär så blir man väldigt trött. Man, jag beh iaf jobba någorlunda samma tider för att kroppen ska vänja sej och må bra. Just nu så har jag någon förkylning som sitter och den försvinner inte, lyckas jag få bort den så tar det inte många dagar tills det kommer en ny, jag sover väldigt oroligt och går med konstant huvudvärk. Det är inte kul längre. När jag väl är ledig så sover jag helst för jag orkar inget annat. Det här låter inte bra i mina öron. Hoppas verkligen resterande schema som kommer ut kommer vara bättre och ha tider som är ungefär lika så man har en chans att ha ett liv och må bra. Har pratat med rätt många på jobb och det är väldigt många som känner samma som jag. Tråkigt, för annars brukar det vara väldigt kul att gå till jobb. Just nu är det bara ett måste. Tur alla härliga kollegor finns runt om för annars hade man inte orkat. Nä, ska inte klaga mer. Jag tycker som sagt om mitt jobb och alla kollegor men jag behöver få lite struktur i mitt liv och så behöver jag sova!!!!

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0