Sista dagen 2011!

Så är det!
2011 har varit ett omtumlande år! Det började ända nere på botten av havet men under året har jag tagit mej upp igenom allt och nu avslutar jag året på TOPP och mår kalas! Det enda som saknas idag ä faktiskt Emil! Mannen i mitt liv, det är han som är den, den man väntat på hela livet! Ett jävla tjat om honom haha, men detta jag skriver
här är ju faktiskt i första hand för mej själv. Förhoppningsvis kan jag gå tillbaka hit om några år och läsa gamla minnen och då när jag läser ska jag känna den känslan jag känner nu & känslan är att jag är TOK KÄR i honom!

Dagen idag annars börjades med en försovning, skulle vara hos kobbe cirkus kl 8... 7.38 vaknar jag av att jag stängt av väckarklockan i sömnen... Det blev hopp i kläderna direkt och köra racerbil dit- nästan racerbil iaf! Sedan har jag myst med Simon när de andra var ute och pangade hare! Sedan blev de snabbt hem och svida om och iväg på köttbulle kalas! 30 år blir han idag! Nu är det dags att svida om för sista gången i år! Kan inte bestämma vilken klänning jag ska ha bara... Glittrig eller ej... Hmmm... Får testa igen!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0