Sådär!

Nu börjar äntligen lägenheten se ut som en lägenhet igen och inte en krigszon. Har fått panik varje morgon jag vaknat och sett all röra. Men nu ärret betydligt bättre. Emil har varit en klippa! När jag jobbat har han fixat och donat hur mycket som helst. Har haft världens ångest för att jag inte kunnat hjälpa till så mycket som jag velat. Sedan håller jag nog på att dra på mej världens förkylning nu. Har vaknat med huvudvärk o grejjor i flera dagar nu. Inte kul alls och inte alls kul när man har mycket att göra. Nog om det nu. Övriga saker vi gjort i helgen är bytt däck, som ni redan vet och så har vi varit på kalas hos Maria! Mycket trevligt och mysigt var det! Vi borde fylla år lite oftare!

Idag har fina Lina och söta Simon varit på besök. Jättemysigt va det. Lilla plutten sov mest och vi andra kunde prata lite skit :) Nu befinner jag mej på jobb och skall vara här till kl 6.18 i mrg bitti. Nattpass. Har köpt mej en hög med tidningar så jag ska hålla mej sysselsatt. Här är nästan inget folk alls. Tiden går fortare med lite tidningar :)

Tjingeling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0