Julklapp

Det har varit en hel del snack om julklappar och grejjor här hemma de senaste dagarna. Jag är en sån som tycker om att köpa julklappar till nära och kära, lista ut ngt bra, roligt, finurligt eller användbart. Men det verkar vara svårt för en viss person att inse detta (ja känn dej träffad) du kommer altså att få en/flera julklapp/ar oavsett, men hur svårt kan det vara att ge en liten ledtråd?! Döh! Men jag ska nog komma på ngt bra. Jag önskar ju mej då heller inget speciellt för det jag vill ha det köper jag men eftersom jag nu ombetts säga vad jag önskar mej så får jag ju göra det. Fast det är ju grejor som jag sparar till och köper till mej själv sedan.. Öhh.. jaja.. Listan: Louis Vuitton Eva clutch (rutig) Louis Vuitton Neverfull medium (rutig) Louis Vuitton Pochette Burberry Small Nova Tote bag Thomas sabo armband Japp, som ni ser så är denna listan kanske inte den ultimata julklappslistan, men ja, de e det jag vill ha för tillfället. Är medveten om att det inte är sånt man får i julklapp, förväntar mej inte det heller utan detta köper jag i omgångar till mej själv :)Så ja, jag önskar mej inget i julklapp haha.... Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0