Julafton

När jag jobbat klart igår så åkte vi raka vägen till min morbror och firade lite iaf. Fick i oss lite mat. Emil åt ål för första gången. Han höll på att äta den med både skinn o ben. Både jag och mamma såg det ungefär samtidigt och hann skrika till innan han försökte sej på att äta den. När han väl fått av skinn och ben så verkade han iaf gilla den.

Efter en stund så var det även dags att dela ut julklapparna. Hoppas de blev uppskattade. Fick även en hel massa själv. Masså många :) super duper grejor allt ihop! Bl.a. Fick jag en sodastream, berlocker till mina Thomas Sabo armband, en jättefin LV väska, fiskpedikr- ska bli häftigt att prova, örhängen osv :)
Sedan var det hem och ha min och emils julklappsutdelning innan vi trillade i säng.

Nu väntar jag på mitt sista tåg för dagen, sedan e det rakt hem till mamma för att äta.

En bild på berlockerna. Fick skon, väskan och släden :)

Tjingtjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0