Parmesanost

Lördag...Ja det var det!
Har varit duktig idag- lite iaf. Bytte däcken på bilen i morse, handlade, fixade och donade. Däckbytet va fan som ett helt träningspass. För det första hade ngn snott den där mojängen man sätter på maskinen man snurrar av däcken med och för det andra så väger ju däcken bly! Men nu e det gjort iaf =)
Sedan så har det mest varit lugnt här hemma.
A ringde om nästa helg bara- vi har en MASSA att fixa med innan allt klaffar känns det som. Men det ska nog lösa sej det med. Och folket som läser- Jag har fortf biljetter kvar till innebandyns SM final efterfest som äger rum nästa lördag!! Bara hör av er om ni beh en biljett!

 Har slängt in maten i ugnen, Snart kommer J/Kräk och sedan så får vi se vad denna kvällen har att bjuda på. Förhoppningsvis en massa skratt som vanligt! Jag vet redan nu iaf att jag kommer slippa vakna bakis i mrg- max en flaska vin ikväll!
I mrg ska jag och C ut på väla och genomsöka stället efter en klänning till henne. Jag tror jag hittade min i veckan. Men det kan ju faktiskt dyka upp ngt mer intressant....

Shiiit va det luktar gott från ugnen nu!
Lax med färsk spenat och parmesan =)


Klar! Gästen är välkommen!

Chip Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0