Ölburk

Jisses, det borde va förbjudet att jobba så som jag gjort idag. 7.20.17.59 var faktiskt aningen för länge! Jag känner mej som en sleten disktrasa nu! Ligger i soffan iklädd morgonrock och den tänker jag sitta i här fram tills jag ska gå och lägga mej- vilket nog blir ganska snart...

Förutom att dagen har varit väldigt lång så har det hänt mer än vanligt.
Bland det första som händer e att en kille försöker ragga på mej- to bad honey, jag är upptagen av min älskade groda som aldrig sviker mej.
Sedan så kommer jag in på lunch, käkar och ska sätta mina bestick i diskmaskinen. Då står två killar från ngt företag och verkar försöka laga kaffemaskinerna och gör ngt med vasken.
 Så klart går ngt fel när jag ska sätta in mina bestick. En slang brister och vattnet bara sprutar över mej. Hela kjolen va dyng sur och tröjan...Tackar och bockar. Kallt och skönt! tog ett par timmar att bli torr! Sedan på tåget mot Nivå så komemr det fram en tant och ställer sej framför mej och viftar lite nett med sina händer framför mej och utbrister högt och tydligt SEXIIII WOMMAAANN! ?!? Var får hon det ifrån. En gång till! Verry sexxii womman! Okej, vad säger man till det? Tack var det enda ja fick ur med. Detta var då en äldre kvinna, helt nykter eller ja det verkade så.
Nästa tok är en kille som förklarar för mej att han försökte få mej sur för jag var så söt men det hade inte gått..
Sen så pajjar ett fotsteg, ner på knäna o vrider o försöker trycka in skiten men det sitter fast. Till slut kommer två män och hjälper mej putta. Tack! Ett par hål i strumpebyxorna senare så rullar vi vidare emot Nivå!
Där hade vi många minuers paus så vi sprang faktiskt och köpte oss vars en glass. Emot slutet av glassen så frågar M om jag inte vill smaka på hans KLADDIGA GLASS!
Där brast jag i skratt- jättetrött och helt slut! Det gick bara inte att hålla sej.
Nåja, nu va vi på väg hem iaf, så då kan det inte hända så mycket mer... Det gick bra till nörreport. Där sliter en kille upp dörren när den nästan va stängd mitt framför näsan på mej så dörrarna hoppar till. En trött sliten Jenny ska man inte kiva med! Med hela handen och väldigt hög röst så ber jag honom kliva av. Då säger han bara att han betalar så mycket för att åka med så han ska inte gå av. Men tåget rullade icke med den token. Han fick snällt gå av för ja lovade att tåget kommer inte rulla en enda meter innan han gått av. Man kan ju inte ändra sej när man har sagt nej en gång. Dessutom var han väldigt otrevlig.
Sedan räddade en kollega mej på vägen hem. Guuud va trött jag var när jag klev av i HBG.

Gick till bussen och såg att den skulle komma om tio min så slog mej ner på bänken. Då kommer ett halvfyllo- eller ja han va kanske inte det men ja han lukta gammal ölburk iaf. Han slog sej ner och tog en skvätt vin. Började prata med mej och berättade var han jobbat och att hans tant gett honom en iphone men den ville han inte ha osv.. Jag orkade inte va otrevlig så jag svarade honom. Då tar har upp flaskan igen och tar en liten klunk till och sedan frågar han om inte jag vill ha lite- det är ju gott. Haha..Avböjer vänligt. Sedan fortsätter han prata med mej hela vägen hem och han ska fanemej av på samma hållplats som mej. Men han var iaf trevlig. Det är huvudsaken! 

Nu e de tv som gäller resten av kvällen!


Skulle kunna tänka mej sitta och tilla på Sea Worlds shower just nu!

Chip





Kommentarer
Postat av: Frida H

Vilken drama!

2011-04-07 @ 22:13:04
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0