Sladd

Idag har icke varit en jätte angenäm dag eller ja större delen av dagen har varit bra... Det började bra. Gick till jobb tiidigt, sedan hem och svidade om till ngt mer passande för ett besök hos farbror doktorn... En väldigt trevlig sådan faktiskt. Dock va de inte så roliga saker han gjorde med mej. Här kommer det O angenäma in. Han stoppa ner en lång j*kla sladd med lampa i näsan och sedan ner i halsen. Lagom bekvämt- eller INTE! Urk ont! Sedan fick jag med mej en massa tabletter hem och ett spray till näsan samt en tillsägelse att jag MÅSTE gå och få nackmassage så nacken blir bra för annars kommer inte resten bli bra...Så ja de e väl bara att boka en tid eller ett par stycken verkar det som...
Kan ju va trevligt om man blir bra ngn gång =)
Resterande delen av dagen har jag mest fixat o donat. Köpt nya blommor till balkongen, slängt ut julgranen haha och städat lite efter byggarkillarna igår. Så ointressant dag har jag haft idag haha.... Nu blir de soffan och lite käk innan de e dags att sova igen =)



Chipp Chipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0