Annorlunda helg

Helgen som varit har lätt varit en av de bästa hitintills! Har haft många väldigt bra helger den senaste tiden men denna ligger nog högst i toppen. Blev hämtade tidigt i lördags morse, åkte upp till eket och "checkade" in. Sedan var det ett tajt schema som följde. Silversmide, pilflätning, dansa, linedance(favorit), högskoleprov, reflexrunda (favorit), patapata osv osv.
I sivlersmedjan fick vi lära oss göra ett striglakors, så jag har gjort mitt första egna striglakors. Blev riktigt fint faktiskt.


Striglakors

Alla grejorna vi gjorde var fkatiskt riktigt kul. Även om alla andra är betydligt äldre än mej så har jag alltid riktigit kul med dem. Är uppväxt med många av dem så jag känner ju i princip alla. Med vissa undantag men de undantagen lämnar vi utanför.
 
Jag gör striglakors, pileflätning och pappa bankar på golvet.

Christer i sitt esse i köket =)

Stegträning

Strax dags att dansa emot varandra

Reflexrunda

Bilderna säger säkert inte er som inte varit med så mycket men allt har verkligen varit toppen. Kunde inte önskat mej en bättre helg! Just det, vi skulle lära oss dansa MENUETT också. Ganska svårt måste jag säga men det ska nog gå bra det med. Nu kan jag nästan stegen haha. Varför tar sånna här helger slut alldeles för fort!?! Jag vill tillbaka!
Väl hemma så var vila ganska så högt prioriterat! Man sover ju inte så mycket på läger haha! Tog iaf bilen och brummade till Kräk för lite söndagsmys (fredagsmys). Provade på att göra som på tv´n där de böjde nycklar o skedar men de funkade icke där vi var... 
När jag vaknade idag så var jag på ett jävla städhumör så ja har fejat o fixat en del här hemma- tills 5 byggrabbar plingade pådörren och skulle fixa lite hemma hos mej. Hade fått veta att ja skulle röja undan under vasken men de skulle tydl fixa ngt i ALLA rum jag har! Så de va bara att börja städa om efter dem när de gått *SUCK* jaja, nu e det gjort och jag hoppas inte de beh komma på ett tag igen! Men de va rätt kul när ja öppna dörren o där stod fem killar som skulle in haha... Oj sa ja bara när ja öppnade!

Nu ska jag ta och öva lite häl, krok, häl o kick ;)

Chip o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0