Lyft

Perfekt dag- än så länge!
 Vaknade med ett sånt välbehags pirr i magen i morse och det är fortf kvar. Antagligen för att jag hade en super dag igår. Allt gick som på räls (haha) och allt var bara bra! Fick tom några kommentarer från folk om att jag var söt/fin/ vacker =) Gillas!

Tänkte mej en powerwalk i morse men med tanke på hur ont jag har i benen/knäet så hoppa jag. Pallar inte ha ont i benen när jag ska jobba hela dagen/natten. Bara onödigt. Så gick upp och städade i stället så nu e här hur fint som helst tills i mrg! Då kommer A när jag slutar och ska låna soffan. Ska nog se till att vi delar en flaska vin innan vi somnar så kan vi sitta och snacka skit några timmar det är dags att sova. Var så länge sedan vi sågs nu så har massor att snacka om.

Slängde på en film nu för en stund sedan. Dirty dancing- Min favvo film sedan jag var pytteliten (Top Gun kommer delad etta). Gud va man vill vara Baby i filmen!! Jag hade lätt klarat av att dansa som dem gör ;) Kan varenda replik i filmen haha... Åhhhh...nu ska de snart öva lyftet i vattnet =) Spagettiarmar! Sätt inte ner hälen! Du måste känna pulsen. Åhhhh!!!!! Jag vill vara med!!! Dags att sluta drömma oh vakna ;( Fast dansare är jag in i själen och kommer alltid vara!

Hungry eyes!
http://www.youtube.com/watch?v=Lvcqt_4NOds

Hade ni sett mej nu hade ni inte kännt igen mej haha, sitter med hur stora ögon som helst och bara njuter av Patrick.S. =) Shiit jag måste sluta drömma nu hahah!!!

Kom på att det endast är 3 mån kvar tills jag fyller år= börja bestämma sej för vad jag ska köpa till mej i födelsedags present. Det står mellan Louis Vuitton Neverfull eller Eva Clutch...Ska ha båda i min samling innan jag dör samt min Chanel väska så eg spelar det ingen roll vilken jag köper först men vilken vill jag ha nu i sommar =)
Ångest på hög nivå!!!! Jag verkligen älskar väskor! Helt sjukt egentligen. Men jag älskar dem verkligen. Fick ett halsband av mamma nu i påskas- det var en liten handväska. Så klockrent =)

Nej nu måste jag koncentrera mej på filmen!!


 Eftersom ja inte får gå ut i kväll så får jag titta tillbaka på en riktigt rolig utgång
för inte så länge sedan =)

Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0