Nyponknopp

Vakna, somna om, vakna igen, äta lite, ut och powerwalka, sola, laga mat, duscha och äta...
Där e jag nu- lr ja strax. Pastan ska bara bli färdig. Pasta är ngt jag aldrig kan dosera rätt. Jo spaghetti kan jag någerlunda nu efter en lite smart present från N men pasta funkr inte. Det blir alltid till 3 personer extra. Men det gör inget. Har man till en matlåda extra.

Idag ska jag jobba sent. Inte riktigt min grej det där men det måste göras. Jag försökte lägga mej sent igår... Kl 23 ville inte ögonen hålla sej uppe länge så då gav jag upp. Vaknade kl 6, hur pigg som helst men tvingade mej själv till att somna om efter en massa tankar om klänningar.
Jag har ju eg en lr två klänningar tills i helgen men så provade jag en igår som bara inte kan försvinna från mina tankar. Riktigt jobbigt. Ska kanske ta och titta på den en gång till bara för att. Klänningar kan man ju inte ha för många av och dessutom e det en massa klänningsfester på g detta året...

Igår var jag ute på en långrunda och tittade på mina ankor i dalen. Snart tycker jag allt det borde komma ank bebisar! De e ju sååå söta att titta på när de trillar runt =) Idag såg jag bara ett par ankor som höllt på att göra ank bebisar. Tror jag iaf... Jag vet ju inte riktigt hur de gör men de såg ut som om de försökte sej på ngt i den stilen iaf.

Nä, nog snackat om ankor och andra ointressanta saker. Dags att slänga på sej morgonrocken och gå ut och käka lite.

 
Farbror och tant anka och så lite träd

Chip Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0