Tåbira

Lite blåsigt idag ja.... Går till jobbet med en frisyr o kommer hem med en annan. Men vad gör det eg. Är lite halvt nedstämd idag- har  ingen aning om varför men det är väl så ibland. Vad skulle man gjort utan sina arbetskollegor en dag som denna. Man kan nog inte ha bättre. Åkte lätt med dem bästa idag!
H gör mej alltid på glatt humör =)
J kom med en kommentar som fick mej att bli super glad: Du lyckas alltid se lika vacker ut! Kan man bli ngt annat än glad då. Precis i den stunden så tyckte jag bara allt var bläää men han fick mej lite gladare.
Kom dock ändå hem med en huvudvärk som heter duga. Fast nu har jag legat en timma på sofflocket och det känns faktiskt lite bättre.
Tur är väl det för jag och lilla J ska ut på väla i kväll på ngn VIP shopping grej. Hoppas att jag hittar ngn klänning tills nästa helg. Eg har jag väl klänningar jag kan anv men man vill alltid ha ngt nytt när det e SM-finalens bankett.

Banketten 2010
Jenny och Nenny

Man borde kanske äta ngt idag... Lr ja, jag har ju ätit men ngt innan man sover. Orkar eg inte göra mat men man måste nog haha....Mannagryns gröt kanske? Skitgott ju!!!
Ja de får de bliiii! Nu måste ja piggna till!!!

Chip




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0