Sunny

Tant Nenny är uppe med tuppen som vanligt. Vid sju så ringer min egna lilla väckarklocka inom mej och tvingar mej upp! Inte för att det är ngt fel på det men alla andra jag känner ligger och sover gott ett antal timmar till när de är lediga..Jaja, jag har iaf fått käkat, diskat och duschat långt innan kl 9 haha.
Känns som att det kommer bli en helt underbar dag idag iaf.
Solen gör sitt bästa för att värma upp lilla hbg och den kommer nog lyckas minst lika bra som igår!  Hoppas Hoppas Hoppas jag kan avvara några timmar till piren i eftermiddag! Hade varit helt underbart!

Ska strax ta mej ner i stan och fixa det sista tills i eftermiddag (PÅSKÄGG) och sedan ska ja se om mormor o mamma kanske vill ha lite hjälp =) Och jar jag tur kanske jag hinner en vända om FINASTE J =) Mys!

Nä, nu kan jag inte sitta här längre! På med solbrilorna och ett ar ballerina!

Chip o hej


Pyttebåt =)






 Get out of my dreams and into my car ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0