Mojs

Så, nu sitter jag här i soffan med mina riktigt GODA mackor och piggeskor! Tonfisks klet och skinkmojs på mackorna =)
Det är jag värd efter min handle runda.
Det var eg meningen jag skulle köra ut till Höganäs men jag fastnade på väla. Fyndade en massa kjolar, klänning, tröjor och två par skor. Mega mycket super rea där ute!

Sedan så har jag verkligen handlat mat till ett helt kompani! Jag fattar inte hur jag fick upp 4 fyllda kassar (plus 3 med kläder) utan att gå två ggr! Men det gick, kassjävlarna gick tom sönder men inget trilla ut haha!
Jag är bäst!

Dagen på jobb var JOBBIG! Inte nog med att passet va typ långt som faaaeeen utan typ HELA DANMARK skulle ut och åka tåg idag! Varmt och gott ute= alla ska ut och åka tåg! Fast det är ju bra. Dock måste jag börja klä mej annorlunda har jag känt den sista veckan. Får nog skippa stövlarna och den tjocka tröjan hädanefter. Känner ju mej som en  disktrasa efter dagens slut....

Nu tror jag att jag ska ta och sortera in mina nya kläder och sedan ska jag ta och packa ner mej i soffan med en filt och lite popcorn. Mysa heeelt själv =)



I morgon ska jag träffa min Nea! Som jag längtar!

Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0