Grilla falukorv!?

Blahä blaha!
Lite bättre dag idag, dock en massa arga känslor kvar, eller de var kvar i morse iaf. Gick upp lite senare än vanligt (8) och tog på mej springskorna direkt och gav mej ut i skogen. Varje anka och person jag sprang förbi fick sej en rak höger av mej! Kändes lite bättre efter iaf.

Sedan styrde jag kosan mot Biltema. Upptäckte att typ halva danmark också var på Biltema! Att man aldrig ska slippa undan dem! Iaf så handlade jag en massa nya saker till cykeln. så nu e det bara en vajer kvar till bromsarna som ska stämma innan jag kan ut och cykla igen! Köpte en barn cykelkorg haha, passa perfekt och räcker nog alldeles lagom till en liten väska och en lunch box =) Stod och meckade mitt i solen, fick lite fin färg- super duper! Får försöka fixa till det sista i morgon. Fick sticka mitt i det sista jue...

Min älskade Nea fyllde/fyller ju år idag.
Så det  blev en massa god mat och en massa roligt prat där. Härligt när hon är nere. Händer ju inte så ofta tyvärr... ;( Längtar tills i sommar när hon kommer ner lite längre stunder! Hoppas på några konserter och en massa mys på stranden!


Kalasklädd =)

Just nu halvligger jag i soffan, invirad i en filt och har en konsert med Phil Collins i bakgrunden. En helt tokbra gubbe det där! Gillar honom skarpt! Borde väl börja fundera på att besöka sängen tror jag. Ska ju försöka vara ute i mrg vid 8 igen så det inte hinner bli för varmt. Då blir det bara jobbigt... Borde ta en dans med dammsugaren också men det får nog iaf vänta tills i mrg så grannarna inte klagar. Fast de ska inte säga ngt eg. De spelar ju fan musik i tid och otid. Hmmm....ska kanske dammusga innan ja går och lägger mej iaf.. Hahaha...

Chip chip


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va fin klännning!

2011-04-25 @ 10:29:43
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack :)

2011-04-25 @ 17:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0