Dra åt helvete

Jag är så in i helvetes förbannad!
Fy fan säger jag bara. Kan man inte bara ta och packa ner alla sina känsolr i en resväska och skicka den till tjotahaiti!
Det värsta jag vet är folk som ljuger dåligt, så fucking dåliga är folk altså...Tror att man inte får reda på saker eller förstår- dra åt helvete! Och folk som drar egna slutsatser utan att kolla innan- blahä! Och alla känslor som bara flyger inom mej nu, det är hemskt. Jag vill bara här ifrån. Bort bort bort och bara få va själv. En person sa här om dagen att det såg ut som om jag mådde bra på fb, tror folk att man lever sitt liv där eller? Inte fan skriver jag tråkiga saker där. Jo ,jag gör så gott jag kan men de e inte så jävla lätt när det bara händer en massa obra saker gång på gång och eftersom det här med bortgång av en närstående var första gången för mej så går allt upp och ner varenda jävla dag! Det får ta sin tid det här och det kommer ta tid!

 Nä fy fan, låt mej få komma bort här ifrån- det får gärna vara varmt och soligt på det andra stället jag ska till!

ÖRK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0