Blåsfisk

T.G.I.F
Jobbelijobb till sent i kväll o sen e de rätt hem i bingen o nanna gott tills taxin plockar upp oss i mrg bitti. Kommer bli en as grym helg utan dess like haha. Lilleman e uthyrd till N och lägenheten passas av söta D och F och jag tas hand av alla di andra på/i Eket =)
En annorlunda helg kommer det bli men de gillar vi!
När jag gick av tåget så möttes jag upp av Hallandsposten- vilket många andra också gjort idag. Men icke- jag svarade inte på en endaste fråga. Vill inte va med i tidningen jue... Näe fy. Har ju inga svar att ge dem ändå.
Jaha. då e det bara 40 min kvar av min lilla rast. Man kanske ska lägga sej i soffan och kolla på insidan av ögonlocken?!

Tjingeling 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0