Anka

Igår blev precis så bra som jag trodde, härligt att vistas med människor man har kul ihop med. Mat, prommenix och film- alldeles lagom. Det blev tom 2 filmer för min del. Jag brukar somna efter en halv film i vanliga fall men jag klarade det och jag fastnade framför en film som slutade halv tre i natt när sällskapet försvunnit!!! Tokigt. Men de va rätt mysigt att ligga nedbäddad i soffan med filt och pyamas.
Hoppa i loppelådan vid tre och vaknade kl 7! Kändes som om någon hade kört över mej så fick gå upp, äta lite och sedan sova igen. Och nu har jag precis kommit hem från väla. Både C och jag hittade vars en klänning så de var perfa!
Tror jag ska ta mej ut på en liten prommenad nu faktiskt Fint väder och man kan ju alltid gå ner och titta lite på akorna!

Chip Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0