Vackert

Im Back! Wihooo!!

Jenny lyckas gång på gång, har haft en underbart trevlig helg! Och än är den inte slut. Man vet aldrig vad som händer! Eg har jag inte gjort så mycket men de e kanske det som är bra. Har bara gjort precis vad jag själv vill.

I fredags tittade J förbi när jag slutat. Satt och snackade en massa skit och rökte vattenpipa. Det behövs inte så mycket för att de ska bli bra.

I går var jag ute på knutstorp hela dagen ochh det har resulterat i en solbränd Jenny... Aj på vissa ställen! Men riktigt trevligt var det. Träffade en massa kompisar och tittade på många bilar. Flirtade lite med Carl Philip haha... Han stod o kolla bara några meter från mej.
Efter lunch bänkade jag mej hos M, hade världens vip plats, såg och hörde allt som var värt att höra! Småpratade med Herr o Herr Farbror blå- väldans trevliga pojkar och alla andra där så klart. Kärt återseende med B oc E.

Brummade hem med huvudvärken Allan- för lite vatten...Vilade och sedan hämtade jag upp E. Blev seeen kvällsmat och sedan guidade jag honom genom HBG i natten. Riktigt trevligt det med! Var uppe vid kärnan och kollade utsikten- HBG är fantastiskt vackert!

  

Bilar. Bilar. Bränd Jenny.

Idag är det tvätt och städdag då jag inte ska gå ut i solen med mitt fina brända ansikte.... Blahäää!

Fast om ngn timme e det nog ok att gå ut och hitta på bus!

Chip Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0