Öra

Seeen och dålig uppdatering här- i know!

Meeeen jag har haft bättre saker för mej. I helgen jobbade jag- och det  var bara jobb som gällde. Lång pass men det ska göras. Var ju fint väder så jag klagar ine. Helt okej att stå på perrongen och titta lite på solen. En och annan glass slank ner också- måste njuta lite. Jag bara älskar Twister glassen- den vanliga. Inte den nya för den smakar bläää!

Igår blev det lite spontan fest.
J ringde o frågade om jag ville komma och jag var ju ledig idag med så varför inte. Det var riktigt trevligt =) Många tokiga samtalsämne och grejor som hände. Jag är tex en jäkel på att kasta upp popcorn i luften o sen fånga dem i munnen!

 

Idag har jag bara njutit. Varit hos mormor och sedan träffat J. Handlade bubbleskor till henne och lite annat smått och gott. En jacka, hatt och en lykta fick följa med mej hem. Jackan var välbehövlig. As kallt ju ju! Hemskt när de varit så varmt innan! Gillas inte! Tyckte det var riktigt bra när det blev lite varmare- slapp ja skaffa en jacka extra men det sket sej... Jaja, så är det.

Nepp nu ska jag faktiskt ta och lägga meji soffan med en filt. ska bli trött så jag kan sova om en timme =)

Chip chop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0