Hemorrojder

Jag är så tillfreds med mej själv just nu! Har ett mys tillstånd i kroppen. Härligt! Nu är det bara bli en massa sol ute med så kommer allt vara perfa!

Har haft en riktigt mysig dag idag med mina nära och kära. Som alltid så blir det mycket-rent-skit-snack när vi e på g. Skrattar så tårarna sprutar. Sedan morfar försvann så har det blivit mer av den saken. Man tar tillvara på alla tillfällen man kan!

Nu ska jag ta och mysa ner mej i soffan en stund (helt själv ;( ) innan jag måste gå och sova. Kl 04.30 ringer klockan... Då e det bara upp och hoppa och åka tåg =)

Tjing Chip


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Jenny,



Jag skriver till dig då jag skulle vara intresserad av att göra ett länkbyte med din webbplats som behandlar samma områden som min. Jag skulle kunna ge dig länkar på olika sidor.



Vänligen kontakta mig om du är intresserad!



Hälsningar,

Jenny Eriksson

2011-11-21 @ 16:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0