Slave to love

Såja... Ännu några dagar har passerat och jag har haft fullt upp! Massa roliga saker har hänt!

I fredags åkte jag och Stoffe till ullraed enbart för att köpa mise saker...


Det började med att jag hittade SAMMA kundvagn som jag hade sist! Ha! Den ska jag ha nästa gång med!


Hittade en fräsig lastbil! Jag Älskar Bilar Bilarna- hade doch blivit gladare om jag hittat Bärgaren!



Blev av med Stoffe och hittade honom självklart vil bilarna!



De hade hottat upp klädsortimentet lite!
Skulle ju funnits till tjejer och i linne!



Och såhär såg det ut när vi var klara! Stoffe handlade mest!!!

Inne i affären så var våra mest använda fraser:

-Var är vagnarna?

- De är här någon stans!

Det kvittade varkligen om vi trodde att vi hade koll på var vi hade ställt vagnarna för det hade vi inte haha! I vilket fall som, så hade vi verkligen en jättetrevlig dag!
Och ja, vi kom ju hem med lite andra saker än mise saker =)

Sedan så blev det helt plötsligt lördag. Halva dagen spenderades med en roller i handen och färg över hela mej! Blev väldigt fint! Nya Findus lakan och nya lampor, samt en vit vägg och en Jenny som matchade väggen!

Andra halvan av dagen/kvällen/natten spenderades hemma hos Magnus. Lite kalas med massa god mat och trevligt sällskap!

 

Blev inte så många bilder här men det spelar ingen roll, det var SUPER trevligt!

Så har vi söndag kvar... Det var en väldigt lugn dag. Var iväg med Stoffe och hämtade Mojje!



En liiiiten charmknutte!

Japp, o nu e det då tisdag....Mitt i veckan och jag vet att jag har en super vecka framför mej! I mrg e det mys med mormor som gäller och resten av veckan, den som lever får se!

Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0