Gamla mazariner och laxermedel

Jajemensan, så är det!

för en tid sedan så läste jag om en tjej som anv Ricinolja (laxermedel) för att få håret att växa fortare. Sedan dess så verkar allt fler anv detta med goda resultat, så ja- jag testar också. Så här sitter jag med Ricinolja i håret. Håret står för sej själv haha.... 

Har spenderat större delen av dagen på jobb. Åkte med Sara och Emelie, hur trevligt som helst. Massa tjejsnack. Blir nog Ricinolja i håret för dem med! Och som tur va så hade Emelie gamla mazariner med sej. Dem är så underbart goda!

Nu sitter jag här i soffan med pannkakor i magen. funderar på om jag ska försöka mej på att para ihop lite strumpor men jag tror jag hoppar. Är helt slut idag.
Får ta tag i det i morgon och fortsätta städa mitt lilla extrarum som ser helt hemskt ut :/

 
Gamla mazariner´

Snart dags att gå och skölja ur håret tror jag. Känns verkligen som om jag har sirap i håret =/

Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fungerar det då??

2011-09-26 @ 19:09:12
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Japp det gör det!

2011-09-26 @ 23:44:40
URL: http://deluxej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0