Luad ål!

Idag har varit en riktig mysdag!

Gick som vanligt upp i ottan men idag blev det ingen joggingtur- har så satans ont i benhinnorna så pausar en dag. Det är inte värt att få mer ont. Hade samma grej förra året och då sprang jag med ont och efteråt kunde jag inte gå på en vecka. Nog om det.

Körde till min favoritaffär Biltema för 3:e gången på 2 dagar. De har verkligen allt där :) Förutom vajern som jag skulle ha så fick en hängstol följa med hem. Om jag får säga det själv så blev det perfekt att ha den på balkongen! Upp med fötterna på en stol och en bok så blir det så perfa! En liten drink vid sidan om funkar bra det med =)

Ohh vi får ju inte glömma H som är mitt bollplank- vad hade jag gjort utan dej (TACK)

Till mormor som vanligt och åt middag sen och efteråt åkte jag och hämtade upp M =)
Sååååå mysigt. Åkte och vattnade morfars blommor och sedan åkte vi ut på Råå och la oss på en plats utan vind och solade ett par timmar. Vi har inte träffats på X antal år men allt var verkligen som vanligt. Underbart med sånna vänner. Massa massa roligt prat hela tiden! Sedan tog vi en fika i stan innan vi skiljdes åt. Jag gillar mys med folk jag tycker om =)
Him igen och gungade i min gunga lite innan jag mecka klart cykeln. Sedan körde jag lite racercykel *wihooo*
Har det där Total Black Out på i bakgrunden haha... Så tramsigt aå det är roligt ju! BADANKA hahaha!

Jaha, det var en hel redogörelse för vad jag hittat på idag- helnöjd!



Chip Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0